2014年5月26日星期一

工•情

工•情


【第一幕】

場境:酒樓

我:經理!

經理:(抬頭瞥了瞥,朝我點點頭)係,等等。

經理:(對客人)你地慢慢食。我去招呼其他人先,有咩事再叫我啊!

經理:(走向「我」)先生,有咩幫到你。

我:你地係咪請人啊。


經理:係啊。你幾多歲啊?

我:十八歲,我上個月啱啱考完公開試。

經理:咁即係你之前都係讀緊書啦?

我:係。

經理:(微怒)你有無睇清楚出面個招聘告示架。要兩年相關經驗啊?

我:(慢慢低下頭)

經理:(算是好聲好氣)兩年經驗啊。無就過主啦。唔好阻住我地做生意。

我:(緩緩抬起頭)經驗,我有。

經理:(一面疑惑)

我:我有十八年被服務嘅經驗。

經理:(驚訝的頓一下)er……我地講嘅經驗係從事的經驗,而唔係被服務……

我:你地係想唔重新訓練一個新人待人接物阿麻。(語速微急)我無問題架。我會諗返起阿媽點對我、點服侍我,去對返啲客架。我無問題架。

經理:唉。年輕人,你知道父母點對你好,就好啦。見你都算身光頸靚,應該唔係無咩錢果啲。如果你係想穩份工,穩啲錢,去報答父母。我建議你係呢幾個月裏面穩啲有意義嘅野黎做,唔好成日掛住食玩訓,打工都就盡量唔好啦。得閒同父母黎喝下茶,叔叔俾個八折你又點話。

經理:(拍拍「我」肩膀)明就快啲返屋企,計劃下,唔好虛度光陰。

我:(緩緩的,帶點疑惑的點點頭,似懂非懂的轉身離去)

經理:(待「我」離去)得閒黎飲茶啊!


【第一幕完】


【第二幕】

場境:家

我:(打開家門)

母:(停下打掃,望向「我」)(語速稍快)吓,番黎啦!晨咁早就出咗去。去玩呀啊?

我:我……

母:(語速稍快)淨係識得玩。一係就係屋企到打電腦,係就出去。

我:我……

母:(語速稍快)去玩又唔講低係唔係度食。呢個時間先番!成二點啦,(語速回復正常)點啊食咗嘢未啊?

我:(搖搖頭)

母:唉,都估到架啦。(走向放食物的櫃)食咩啊你,粉定麵啊?

我:阿媽啊。

母:(沒有回頭,繼續走)吓?

我:不如去飲茶囉!

母:(馬上停下來,望向我)吓,而家?咁鬼貴,係屋企食咪算囉。

我:(失望的微微低頭)哦……

母:(轉身)要去就星期日去,等埋你阿爸休息先去。

我:(猛然抬起頭)係!

母:(偷瞟了我一眼)你咁早起到身先好。

我:(跑進廚房。拿個煲子,放水進去。把煲置在爐上,點火。)

母:你做咩啊?你又知要放幾多水。仲有粉定麵啊?

我:兩碗份嘅水阿麻。我估到你未食架啦,你食咩我咪食咩囉。

母:唉吔,你出來。咪搞到廚房立立亂。粉啱唔啱啊?



【第二幕完】

【全劇終】

後記

不知為何不是小說而是劇本。

僅以此劇感謝父母,尤其多謝部長級媽媽。

關於部長級媽媽:話說我前幾天才知道,媽媽原來放棄了做酒樓部長,轉做全職家庭主婦。

沒有留言:

發佈留言