2023年1月20日星期五

終極垃圾魔法學校 - 霍格華茲【哈利波特1】

 

★非作商業用途,本檔案版權歸版權持有人獨有★

https://youtu.be/WmUjyxqlvx8


 

又嚟到惡作笑評,我係TD TSUN(叔)。我哋今集非常之特別,係會同大家以一個搞笑嘅角度去睇下哈利波特電影。

我哋會集中同大家拆解一下,呢個被喻為世界上最優秀最安全嘅霍格華茲魔法學園,點解會係世界上最危險、最惡劣嘅垃圾學校。

睇完之後,你係可以完全見識到佢嘅教育政策係有幾咁罔顧學生嘅生命安危。

但請大家唔好誤會,我係鍾意呢套電影㗎,呢七部曲我係由細睇到大,可以話係陪伴住我一齊成長,佢有成八套電影咁多都可以唔爛尾,真係好成功。

對比起其他續集電影,佢真係好有優秀㗎啦。(畫面展示他之前做的惡作笑評系列吐槽)

如果你未睇過哈利波特嘅話,我建議你唔好睇呢段片住,我驚會破壞曬你之後睇呢套戲係嘅體驗啊。

Ok,我哋今集講嘅內容會集中喺第一集嘅電影世界入面,小說入面嘅內容我哋係唔會深究。

 

好啦,一開始就出現咗呢位邪惡嘅校長鄧不利多, 講述佢點樣喺麻瓜世界裏面喺度偷偷麻瓜嘅電力。(畫面展示鄧不利多用裝置「吸」走街燈的光,而且被吸走光的街燈有後製-150W,而鄧不利多的裝置則後製有+150w

你可能會話,佢想低調行動,唔想騷擾到啲麻瓜瞓覺啦。但係佢又會派海格揸住架電單車,開行個引擎嘈到拆天咁款飛過嚟。盞大光燈仲要閃到好似月亮咁燦眼(上網搵燦眼嘅正寫係掁眼),如果有個麻瓜打開窗簾望下發生咩事,分分鐘報警都似,真係唔知佢哋係咪想低調行動。

嘈夠未啫,而家幾點呀,唔使瞓啊!(畫面顯示周星馳《功夫》包租婆的畫面)

死肥婆早抖啊。(聲音是《功夫》中田雞的聲音,畫面是鄧不利多用裝置把光射出去)

 

然後我哋就嚟到霍格華茲第一大謊言:

He is going to the finest school of witchcraft and wizardry in the world.(他要去的是世界上最好的魔法學校。)

 

(片段是海格對向哈利的阿姨說明)

唔,世界上最好嘅魔法學校。乜我冇同你講咩,成個世紀最邪惡嘅巫師佛地魔都係出自於呢個學校㗎。另外佔成間學校四分人嘅史萊哲林學生,個個畢咗業唔係變壞人就係加入黑社會,個個殺人放火當食生菜。呢間咁優秀嘅學校培育咗咁多優秀嘅人才世界仲點會混亂啊。(畫面展示六年後的魔法混戰)

 

然後嚟到呢間學校第二大謊言:

Gringotts, the wizard bank. Ain’t no safer place, not one. Except perhaps Hogwarts.

(古靈閣,巫師銀行。除了霍格華茲,那裏是最安全的地方了。)

(片段是海格向哈利說明。)

除咗霍格華茲之外,呢度就係世界上最安全嘅地方?

即係你同我講霍格華茲係世界上最安全嘅地方呀。

(切一個海格的畫面)係呀,乜我冇同你講咩,我養咗隻有三個頭嘅狗,放咗喺間房入面。啲學生唔小心入到去出返嚟,隨時冇咗啲手手腳腳。

另外,我以前仲養咗隻巨型蜘蛛,佢而家入咗黑森林生咗成竇好似人咁大嘅仔。

我哋仲有條巨大嘅蛇妖潛伏喺地下水道,隨時上嚟石化曬全校嘅人。到時啲展品多到開翻間蠟像館都仲得。

學校後花園仲種咗棵殺人魔法樹,會無差別攻擊所有學生。搞到每次路過嘅學生都要簽定生死狀,每次經過都要買定保險咁滯。

學校耐唔耐仲會舉行埋啲殺人魁地奇比賽,隨時打到你入廠都似。

仲有呀,遲啲你三年級嗰陣,我哋仲會請埋催狂魔嚟吸走曬你啲靈魂添呀~

總括嚟講,霍格華茲係一個好安全嘅地方呀~(切一個海格的畫面)

睇嚟海格真係收咗鄧不利多唔少嘅錢。年中真係有唔知幾多細蚊仔同家長畀佢行騙。

 

然後,有一幕我想畀大家睇下。(畫面是全部一年級生走進可以容納全納人那個大堂(飯堂?))

你睇下妙麗格離呢位同學仔。


原本佢第一次入嚟見到呢個畫面都好興奮㗎。(加入頭頂滿是緞帶的畫面)但妙麗把死人口係咁講嘢,係完全打亂曬佢嘅雅興,一路聽佢講嘢,聽到個笑容都開始慢慢收拾。

佢個樣好似係喺度同我哋講緊 :係喇係喇,你好巴閉啦死八婆,講夠未呀。

然後呢個女仔從此冇喺妙麗身邊出現過。

 

然後嚟到呢間學校第一項痴線嘅措施。

唔知點解講到三樓好似好危險 ,禁止所有學生進入。

但條魔法樓梯就會無端白事送啲學生上三樓。

度門仲要鎖都冇鎖,一開就入到去。

甚至無任何警告標示貼喺門口,阻止學生進入。

你究竟係想保護啲學生嘅生命安全啊?定一話想引啲學生入去畀三頭狗咬死呃保險金架?

 

然後我想講下飛鼠呢個角色。

作為全校唯一個工友,係要一個人徒手清潔曬成座城堡咁大嘅學校,啲學生瀨屎瀨尿全部都好似要佢一次過問嚟抆曬咁樣。分分鐘連魁地奇嗰啲草地都要佢剪埋。

鄧不利多真係識善用學校資源呀~連多個校工都唔肯請。話唔定飛鼠仲係袋緊最低工資。真係好過份。

另外仲要佢做埋保安嗰份工作。

好似要無時無刻都要巡曬成間學校咁樣。(有好幾個不同的畫面都是飛鼠飛奔去報告的情況)守住三樓走廊嘅同時間,又要守住禁書區門口。

最好笑係,成間學校咁大,只要哈利波特想入侵禁制區嘅時候,佢就會喺附近出現㗎啦。

話唔定飛鼠係一個大規模嘅校工團隊嚟㗎。(畫面上原本只有一個飛鼠,一個聲效過後,畫面上被多貼上三個飛鼠)


佢哋全部都係孖生兄弟帶住同一隻貓守喺霍格華茲每個角落。所以間學校咁大都可以畀佢哋清潔到就係咁解啊。我怪錯咗你喇,鄧不利多。原來你係有咁嘅安排㗎。

 

跟住就嚟到呢間學校第二個痴線嘅政策,就係分派學院喇。

我知道同樣質素嘅學生放埋喺同一堆,係比較容易管理嘅

但係你都唔使標籤所有壞嘅學生去史萊哲林㗎嘛。

你唔係應該要平均分配啲學生一齊相處先至正確嘅咩?咁啲乖仔乖女咪可以感化一班壞咗嘅同學囉。遲啲馬份隨時係可以連操行獎都攞埋啊。(畫面展示電影外妙麗和馬份(飾演者,小朋友)玩耍的畫面,畫面在妙麗身上加上好學生標籤,馬份加上壞學生標籤,一個聲效後馬份身上的壞學生標籤改為好學生。)

但係呢間學校就係將所有壞嘅學生放埋喺同一堆,搞到愈壞嘅學生只會變得越嚟越壞。你估個個都好似石內卜咁偉大咩。

然後麥教授去到第7集仲要特登趕曬所有史萊哲林嘅學生落地牢困住佢哋,唔畀佢哋搞事。可見連麥教授都對呢班學生有相當程度嘅歧視。

我係老細嘅話,我都唔會請史萊哲林嘅學生。遲啲櫃桶底一定畀佢哋穿曬咁滯。

(扮演老闆)而家有一分鐘畀你介紹自己。

(扮演應徵者1)你好我係跩哥.馬份,係霍格華茲 史萊哲林嘅畢業生。

(扮演老闆)ok,唔使啦,你返去等通知啦。

咳咳。

(扮演應徵者2)你好,我係納威隆.巴頓係霍格華茲葛來分多嘅學生。

(扮演老闆)ok,唔使啦,你聽日幾時可以返工呀?

所以史萊哲林嘅學生生大個咗個個因為失業先加入黑社會渣,除非佛地魔開公司就話會請佢哋啫。

好啦,呢樣嘢都算喇。

呢頂分類帽仲要大大聲講晒人哋啲性格特質畀全校嘅人聽。

連心中嘅諗法都爆埋出嚟。

Not Siytherin, eeh? (唔要史萊哲林?吓?)

喂,大佬,你唔好再講得大聲啲。而家係人都知我歧視史萊哲林喇。

讀呢間學校一開始就冇曬啲個人私隱,真係痴線。

 

然後,呢度我要揭發鄧不利多虛偽嘅盧山真面目。

你仲記得之前呢一幕嗎?呢條靚妹得出(分類帽的)結果之後,鄧不利多都hea到求其拍幾下手背就當慶祝咗。

就連分配妙麗嘅時候都係咁嘅死樣(目無表情拍手背)。

但當哈利波特分配到去葛來分多嘅時候佢就——wow好開心呀(拍手)。你睇佢個樣興奮到。最後仲要對住哈利波特一人舉杯慶祝。

睇到妙麗個樣當堂死曬,個心一定諗緊:點解鄧不利多你淨係同哈利一個人慶祝嘅,仲要拍手拍到咁興奮公平咩?

鄧不利多真係偏心到出曬面。

 

跟住就嚟到呢個學校第三項黐線嘅政策。就係呢條驚嚇魔法樓梯喇。

嘩,話咩事呀?可以無嚟啦間喺同學仔行上去嘅時候自己旋轉。心血少啲嘢form1仔真係隨時嚇破膽。

然後你睇唔睇到個樓底有幾高呀?啲學生一叉錯腳隨時跌落去萬丈深淵變成肉醬意粉。

And Gryffindors note that five points will be taken from your house for your classmate's cheek. 

(另外葛來分多嘅學生,由於你哋嘅同學得罪咗我,你哋會被扣五分。)(畫面是石內卜上課情況,中英文字幕是刻意不同)

石內卜你無論減葛來分多幾多分,鄧不利多都總係有方法同你填平條數架。

我都唔知你喺度笑緊乜。(配合這句的畫面是馬份開心笑)

之後鄧不利多幫加成60分啊。(配合這句的畫面是哈利波特開心笑)

 

然後我哋就可以睇下霍格華茲嘅老師係幾咁優秀。

當呢位威隆巴頓先生失控飛上天嘅時候,胡奇夫人嘅反應係得三種,就係:隆巴頓先生。隆巴頓先生。同埋隆巴頓先生。

胡奇夫人身為飛天掃把老師,居然係唔識咒語令學生安全降落返地下。佢唯一做嘅嘢,就係差條腰大聲呼喝一個失控緊嘅學生靠自己落返嚟地面。個樣仲要好嬲,好似覺得係人哋唔啱咁樣。

然後佢終於攞支魔杖出嚟諗住制止佢啦。點知下一刻係選擇淆底逃避,撲到好似守門員咁款。

後面有一大班學生喺度佢係完全唔理,由得佢哋死。

然後可能塊草地太硬,撼親個頭,搞到佢好遲先起返身去救人。

溫咖癲啦唯啊薩 都唔用就咁畀納威跌落地下。佢咁唔死得真係靠佢命大。

根本呢一切係完全可以避免,但呢位霍格華茲嘅優秀導師係冇採取任何嘅行動就咁望住佢跌落地。事後仲要留低班form1仔喺原地,連工友飛鼠都唔叫過嚟看住佢哋,就咁走人。

究竟佢有冇諗過呢班學生係會再次唔小心飛咗上天嘅呢?

 

然後又到咗另一位優秀嘅教授發揮佢嘅行政特權。(畫面上是麥教授)

佢係可以佔用哈利波特上堂上胡其夫人堂嘅時間,帶佢去另一笪地方搵另一個學生。然後佢係連門都唔敲,就咁衝入去人哋間課室,阻礙全班人上堂,仲要強行帶走班上其中一位學生。

Professor Quirrell,  excuse me. Could I borrow Wood for a moment, please? (奎若教授,唔好意思,我可以借木透出嚟?)

梗係Sure啦。你係鄧不利多身邊嘅大紅人,我唔畀你帶走佢,分分鐘連職都冇得升呀。

然後你去睇下佢(麥教授)個樣開心到。

搞咁多嘢,原來只係為咗幫佢個學院葛來分多搵個守捕手咁大把。就可以阻住其他老師上堂喇,真係自私濫權無極限。

 

跟住我哋落嚟又可以睇下,呢間學校嘅老師係有幾咁優秀。我哋有請奎若教授。(奎若教授驚慌失措地跑進坐滿學生的大堂,並且一邊跑一邊尖叫。)

作為成間學校極其重要嘅黑魔法防禦術老師,居然係吹到連一隻普通嘅魔物(山怪)都應付唔嚟,仲要第一時間喺全校學生面前瘋狂尖叫,製造恐慌。

鄧不利多見到呢個咁冇用嘅導師,居然係冇炒佢魷魚都不特止,仲要連一啲疑心都唔起。到時啲學生畢業,真係分分鐘連一隻康瓦耳郡緣仙都搞唔掂。

如果我係學生,見到咁垃圾嘅防禦術老師,我早過咗檔去德姆蘭學院啦。你睇幾有型。(畫面上有德姆蘭學院學生向火把吹氣,讓火變成一條小火龍)

唔抽得至少都可以冧死囡啊。(說這句時配的片段是這個)

 

跟住又嚟到呢間學校第四個痴線措施。

隻山怪出咗嚟四圍遊走,居然係冇任何廣播系統通知全校嘅人去避難。好似妙麗呢啲喊足成日嘅玻璃心隨時畀你害死。

但係一啲唔關學生嘅事呢,佢就會開咪講曬畀全世界人聽。

All teachers to the second-floor corridor immediately.(所有老師立即到二樓走廊。)

然後麥教授見到呢三條form1仔解決咗一隻連老師都要淆底嘅怪獸,保障咗成間學校嘅安危,居然先係加得佢哋五分咁大把。

反而上堂答埋啲垃圾問題成十分咁多。

Excellent ten points to Gryffindors.(畫面上是妙麗在草藥學課堂上回答問題。)

然後遲咗上床訓教就要扣人哋成150分咁多。

真係唔知呢間學校嘅評分準則係點樣。

諗諗下,其實隔離唔係有石內卜企喺度,麥教授隨時加佢哋兩百分都似。(這裏應該是說老師們趕到,看到山怪已被打敗的一幕。)

不過冇所謂啦,下一刻佢(麥教授)就私人醒咗哈利波特一把光輪2000喇。真係偏心到痴孖筋。

你睇下隔離木透個樣,係睇到佢難以置信,個心一定喺度諗緊:食屎契弟,作為魁地奇隊長嘅我,幫麥教授打咗咁多場比賽,比人撼咗唔知幾多次頭,連一支地拖都冇收過。你條契弟,居然連一場比賽都未打就有禮收,公平咩?

 

跟住又嚟到學校第五樣痴線嘅措施。

霍格華茲明明係一間教育機構嚟㗎嘛,除咗培育社會棟樑(畫面上展示的是佛地魔)之外,就係保護學生嘅人生安全㗎喇。但係唔知鄧不利多搵間學校嚟較飛,決定要收埋呢粒極其重要嘅魔法石喺學校深處。

我仲喺度諗緊,明明呢個職責應該係魔法部負責返先至啱㗎嘛。

萬一世外有佛地魔以外嘅邪惡組想要撻走呢粒魔法石,出起事上嚟真係唔知會死幾多學生。

啲邪惡勢力分分鐘仲會捉走幾件做人質,威脅鄧不利多交出魔法石。

真係唔知呢個校長點做到校長?

 

然後又嚟到唔知第幾項痴線嘅措施喇。

學生因為遲咗瞓覺每人要扣50分都算喇。依家仲要唔畀人唔瞓覺,俾人帶佢哋入去黑森林執行自殺任務,目標就係要搵出畀邪惡生物追殺緊嘅獨角獸。啲form1仔行行下真係隨時遇到阿辣哥啲子孫都似。

但相比之下都冇乜所謂喇。佢哋遇到嘅就係佛地魔本人喇。(馬份尖叫跑走)其實馬份你唔洗走㗎喎,你係史萊哲林嘅學生嚟㗎嘛,佛地魔趕住嚟招攬你都嚟唔切啦。

 

好啦,我哋係時候睇下呢間學校培訓嘅出嚟嘅學生,係有幾咁優秀。

You’re sneaking out again, aren’t you? No, I won’t let you. You’ll get Gryffindor into trouble again. I…… I…… I…… will ……(你班友又上偷走?我唔畀!你哋又會連累葛來分多㗎喇。我……

FIGHT YOU!(打你哋!(畫面顯示納威阻止主角,並擺出雙手握拳的戰鬥架式)

你哋睇得一啲都冇錯,呢位就讀魔法學校嘅魔法學生喺面對挑戰嘅時候,居然係採取麻瓜手段用拳頭解決問題。

第時畢咗業分分鐘分分鐘都會用成頭面對魔杖大戰。

(畫面切到最後一集納威站出來面對佛地魔的一幕)

佛地魔你食屎啦。打打打……(畫面疊合威隆和《JOJO》中不斷出拳)

阿哇呾喀呾啦(畫面是佛地魔使用索命咒)

如果後期唔係有哈利幫佢補習,頭先呢一幕真係好大機喺第7集出現㗎。

 

然後我哋係時候講下,呢個學校守護魔法石嘅防衛措施係有幾咁優越。

基本上除咗第一關三頭犬之外,其餘嘅防禦都係形同虛設。

就由魔鬼網呢關講起先啦。魔鬼網最怕係邊咩呀?就係陽光啊。而呢個知識係點得返嚟?就係一年級生都會讀嘅草藥學課堂啦。然後點樣製造到啲陽光出嚟呀?就係用路摸思呀。

你睇下,過呢關需要擁有嘅知識,全部都可以喺一年級嘅課程搵到曬。基本上只要你上堂唔瞌眼瞓嘅話,就過到㗎喇。

接下來,嚟到最容易嘅一關。居然係連飛天掃把都提供埋畀你,真係好人。仲要有個超明顯、超大嚿嘅鎖匙飛喺你面前,叫你嚟捉佢。

然後其他鎖匙喺度做緊啲乜嘢呀?就係全程幫哈利波特提供𢯎痕服務,搞到好似烏蠅嬲蜜糖咁樣。你睇下,哈利真係好似痕到好似𢯎痕咁樣。(有一個捉鎖匙時,哈利好像在抓癢的畫面)

如果呢一幕出現喺遊戲入面,哈利嗰條HP bar應該會咁樣郁(畫面跳出-1-1-1,但HP bar一動也不動)。我真係唔知點呢一關可以難到邊個?

好啦,捉棋呢關我都費事講啦。一個form1仔嘅棋藝係可以超越魔法人工智能 MI——Magical Intelligence。成件事搞到好似一個細路仔可以成功挑Alphago咁款

世界係無可能發生呢啲嘢。

我諗麥教授一定係唔小心seteasy mood 頂啦。

 

然後嚟到哈利波特大戰奎若教授混合佛地魔嘅橋段。頭先我咪話過,呢間學校嘅畢業生大個咗,係隨時會用拳頭打人架嘛。依家我哋就可以證實呢個理論啦~(畫面展示遊戲般的QTE系統,選擇分別是三角形用魔法殺人和正方形用徒手)


(之後正方形徒手殺人暗了一下,顯示選擇了徒手殺人)

真係唔知咩事?

唔通JK羅琳喺第一集仲未發明索命咒?又唔係呀,佛地魔一開始就射出咗啲綠色光出嚟,隊冧哈利阿媽㗎嘛。

好啦,我就當佢唔識啦。但頭先佢撻一下手指,就可以產生熊熊烈火圍住成間地下室。係咁點解,佢唔撻多幾下手指直接燒死哈利波特呢?唔通用麻瓜手段殺人係可以侮辱對手。

哈哈,我而家徒手摙死你呀。你係咪覺得好羞恥呀?喊呀,求我啦!

真係完全唔知唔明唔理解。

然後佢畀哈利揸爛咗隻手,係要堅持唔用魔法咁戇居居行埋去,畀人揸爛埋塊面。真係完全唔知唔明唔理解。

其實我想講,真係唔知搞咁多防禦措施做乜鬼,根本鄧不利多隨身攜帶粒魔法石,就已經係最好嘅解決方案啦。咁成件事就完咗喇。(展示電影製作名單)

 

然後我哋嚟到成間學校最痴線嘅地方。就係頒發學園杯嘅時候喇。一開始成座禮堂嘅天花全部都掛上史萊哲林嘅旗幟。好似講明一定係佢哋拎冠軍咁樣。之後仲要逐一公佈四間學院分數嘅結果,氹到史萊哲林班友同石內卜幾開心呀。Wow~(史萊哲林的同學和石內卜掌手)

咦,吔屎啦你。(展示馬份得戚的表情和榮恩失望的表情)

呢班小朋友實在係太天真。鄧不利多而家就展開佢嘅終極邪惡陰謀論喇。(畫面切到鄧不利多上)

哈哈哈,其實我講笑咋,依家我哋仲有好多分數要加畀葛來分多啊。

吓?你玩我啊?(畫面切到石內卜上)

頭一個分數,我要加畀妙麗格蘭傑小姐,因為佢上草藥學課堂嘅時候係冇合到眼瞓,50分。

吓?點解要拖到而家先嚟加分嘅,校長?(畫面展示一個史萊哲林同學帶着失望的表情)

第二個分數,我加交畀榮恩衛斯理先生,因為佢成功咁擊敗eady mood 嘅巫師棋MI電腦,50分。

Yeah ~(榮恩高興拍手)

夠啦,唔好再加喇,校長。(馬份失望的表情)

第三個分數,我要加畀哈利波特先生,因為佢夜媽媽唔上床瞓覺多管閑事,60分。

Wow~(葛來分多的同學高興拍手)

其實我之前扣咗你哋50分,就係為咗而家呢一刻啊。(切到麥教授微笑的畫面)

嘩,我真係多謝曬你呀,哈哈。(切到哈利開心笑的畫面)

最後嘅分數,我要加畀奈威隆巴頓先生,因為佢充份表現到作為魔法學生應有嘅戰鬥姿態,10分。(威隆疊合《JOJO》出拳的畫面)

喂呀,校長。你想我哋贏都唔使咁出面㗎。(其他人高興,威隆呆滯)

呢間咩學校嚟架?(史萊哲林學生失望)

好啦,所以個獎呢其實係屬於葛來分多架。

(扮演哈利內心)我就知你籠嘢啦,校長。但係你做數都唔使做到我哋咁假㗎。

(扮演鄧不利多內心)冇計啦,鬼叫我同你熟咩,遲啲我仲要用你嚟打敗彿地魔架嘛。梗係畀啲甜頭你先啦。

聽到未呢?呢啲簡直係侮辱,簡直係詆毀史萊哲林啊。鄧不利多應該一早就掛上葛來分多嘅旗幟先至啱㗎嘛。

依家個情況真係仲衰過奧斯卡頒錯獎。校長係特登頒一個錯嘅獎畀你,然之後就……哎呀sorry ,其實我玩你㗎,個獎唔係你㗎,你都係畀番人哋啦。

真係荒謬唔荒謬。

然後你再細心睇下,當每次校長加分畀葛來分多嘅時候,雷文克勞同埋拍赫夫帕夫嘅同學仔都會同佢哋拍掌歡呼,最尾仲要因為史來哲林輸咗,而一齊掉帽慶祝,後面班同學仔開心到連自己都有份贏咁。睇嚟呢三個學院都對史萊哲林存有偏見,唔想佢贏,搞到史萊哲林班友全部都要喺度低頭低頭思故鄉。

個個返去有童年陰影都似喇。

(扮演史萊哲林學生)我個心碎到一地都係呀。

唔怪得有咁多次邪惡嘅巫師都係出史萊哲林啦。就係因為佢哋以前喺霍格華茲比人糟質過先報復社會呀。

 

總括嚟講:霍格華茲係垃圾。鄧不利多係邪惡軸心。麥教授偏心無極限。石內卜係全校唯一好老師。

年終都唔知死幾多學生畀鄧不利多隱瞞咗,第時我一定唔會畀我啲仔女入讀呢間垃圾學校架啦。我玩完啦。哈哈。

遲啲話唔定仲會玩埋第二第三集㗎,如果你仲發現左呢間學校有咩邪惡嘅陰謀,一定要喺下面留言公諸於世,再登報紙上預言家日報等魔法部可以殺咗呢間學校佢。ok,我哋今集係咁多。我哋遲啲再見,bye



沒有留言:

發佈留言